حلمانازی ماحلمانازی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره
مامان جونیمامان جونی، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
باباجونیباباجونی، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

حلما...آتیشه...برقه...بلا...

جواب بابایی روچی بدیمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/2/4 2:18
نویسنده : مامان جونی
126 بازدید
اشتراک گذاری

هروقت می خوام ظرفاروبشورم جنابعالی هرجای خونه که باشی می دویی میای کمک!!!!!!!!!

هرچی می گم دختره گلم کمک نمی خوام خودم می شورم تواصرارمی کنی بده به من !!!!!!!!!

می چسبی به پاهاموگریه می کنی که بغلت کنم که ببینی ...........

آخه مامانی کیوتاحالادیدی که بایه دست بتونه ظرف بشوره ه ه ه ه .................

وقتی بهت محل نمی ذارم قهرمی کنی روی سرامیکای آشپزخونه غلت می زنی گریه می

کنی جیغامیکشی که بیاببین................. هرکی ندونه فکرمی کنه کلی کتک خوردی که اینجوری گریه

می کنی!!!!!!!!!

منم دیروزیه فکرباحال کردم.....صندلی میزنهارخوری روآوردم تووایسادی روش وبه مامان کمک

کردیییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!! ...............هووووووووووووووررررررررااااااااااااااااااااااا.....................

کلی داشتیم کیف می کردیم که یه اتفاق ناجورافتاد......

همین جورکه داشتی سینی می شستی واسه من دستت خوردبه پیاله بلوری جهاز بابایی

افتادخوردوخاک شیرشد!!!

کاسه فدای سرت مادر......... جواب بابایی روچی بدیم؟؟؟؟؟..............

عکسای اولین ظرف شستنتم خیرسرم دراولین فرصت می ذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)