حلمانازی ماحلمانازی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره
مامان جونیمامان جونی، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
باباجونیباباجونی، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

حلما...آتیشه...برقه...بلا...

پارسال بهاردسته جمعی رفته بودیم سرعین

1393/1/30 15:58
نویسنده : مامان جونی
109 بازدید
اشتراک گذاری

من بابایی پدرجون مامانی دایی وحیدومحمدرضا وصدالبته نی نی کوچولوی خودم که اون زمان 3ماهه بود ....

کوله باریک هفته سفروبستیم وزدیم به جاده .....

یادش بخیرخیلی خوش گذشت چون توهمش خواب بودی وقتایی هم که بیداربودی خیلی آروم بودی چیزی

که واقعاسابقه نداشت......

یه سری هم به ساحل زیبای بابلسرزدیم و2شب ویلای پدرجون جوادبودیم.....

بعدشم رفتیم سرعین .... گردنه های حیران بی نظیربودالبته جواهرده هم دسته کمی ازبهشت نداشت....

بزرگ ترکه شدی می بریمت تاخودت بفهمی چی میگم.....

راستی توی سرعین آبگرمم رفتی هااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 16:03
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید
الهام(مامان اميرحسين)
30 فروردین 93 17:04
. مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
مامان جونی
پاسخ
انشاالله همه مالایق مادربودن واسه فرشته های پاکمون باشیم.ممنون دوست خوبم.
مامان مهدیه
30 فروردین 93 17:45
سلام عزیزم دوقلوهای من ساراوثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان جونی
پاسخ
سلام ممنون که به وبلاگ حلمای من سرزدین.من به دوقلوهات امتیاز5 دادم امیدوارم برنده شن
مامان دوفرشته معصوم
13 اردیبهشت 93 0:31
سلاااااام خوبید؟ چه دختر نازی دارید خدا براتون نگهش داره ممنون مامان حلما جون از اینکه منو راهنمایی کردید من مدتیه تو همین فکر بودم که برم یه مشاور ولی نمی دونستم تاثیر داره چون یه بار یکی ازدوستان می گفت فایده نداره وقتی طرف مقابلت به رفتارش ادامه بده وحاضر نشه بیاد پیش مشاور چیزی عوض نمیشه یعنی تگه تنها هم برم همه چیز درست میشهممنون گلم
مامان جونی
پاسخ
سلام مامان وهمسرصبورومهربون. عزیزم خودشونمی خوادببری خودت برو راهنمایی هاشون عجیب بدربخوره قشنگ مفهمی چه جوری باهاش برخوردکنی که ازرفتارش باتو وبچه هاش شرمنده بشه