حلمانازی ماحلمانازی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
مامان جونیمامان جونی، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
باباجونیباباجونی، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

حلما...آتیشه...برقه...بلا...

جملات بیادموندنی

1393/11/20 16:09
نویسنده : مامان جونی
354 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتایه حرفایی زده می شه که خیلی خاصه مثل بعضی دیالوگای بازیگرا که آدم ازشنیدن یاخوندنش کلی کیف میکنه..... اما خیلی جملاتم هست که راحت ازکنارش ردمی شیم مثل مکالمات روزانمون ....

ولی وقتی این جملات ساده رویک بچه یک سالو ده ماهه بزنه اون وقته که اوناهم تبدیل می شه به حرف خاص وبه یادموندنی...

خداروشکرماهم دخترشیرین زبونی داریم که باسن کمش کامل حرف می زنه وتابه حال بارهاوبارها بهش گفتم مامان بیاباهم بازی سکوت انجام بدیم ولی وروجک جیگرطلااصلا به این بازی علاقه نداره....همه چیزمیگه به غیرازدستشویی داشتنشو.....چندتاخوشگلشوکه یادم مونده واست می ذارم تایادگاری بمونه:

داشتیم ازخونه چدرجون برمی گشتیم درداشبوردوبازکردی یه 500تومنی بوداون تو برداشتی گفتی: ب یم بستنی بخرم... یه هوپولوگداشتی سرجاش وگفتی:نمی خواد...خونه داریم....

مکالمه حلما باتلفن خیالی یا کنترل ضبط ماشین یا کنترل تی وی با باباییش: الو..سلام آگا... چطوری آگا؟؟ خوب هستین؟؟؟ چه خبرا؟؟؟ سلامتی.... نه بابا؟؟؟؟ ودرآخر می زنه زیرخنده....{تقلیدازمامان}

که باباجونی صداتوضبط کرده وهروزباهمکاراش گوش می دن وازلحن بانمکت کلی می خندن وهمشون تکیه کلامشون شده همین دیالوگ تو....

ازخواب بیدارشدی گفتی مامان بیا... من همون جابودم ولی بامامان جون داشتم سبزی تمیز می کردم دستامم گلی بودگفتم نمی شه بیام مامان... دایی رضااومدکنارت گفتی بورو... دایی رضاناراحت شد یهوبرگشتی دستاتوبازکردی گفتی :پسرم بیابلغمممم.....

کلا به جای اینکه بگی بغلم کن می گی بیابلغم

صبحاکه بیدارمی شی می گی سلام مامان صبح بخیر....

چندروزپیش توی تی وی اناردیدی گفتی انارمی خوام ..گفتم نداریم... دویدی رفتی کارت انارتوازتو کارتات پیداکردی 4تا کردی وگذاشتی دهنت گفتی اینم انار.....

بهم میگم نازدونه نهارچی درست کنم؟ میگی ماهی دوست دارم ماکارونی دوست دارم....

الانم ازخواب بیدارشدی وداری صدام می کنی.بقیه شوبعدا واست می نویسم.خیلی می خوامت شیرین زبون من

پسندها (3)

نظرات (0)