حلمانازی ماحلمانازی ما، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
مامان جونیمامان جونی، تا این لحظه: 33 سال و 9 روز سن داره
باباجونیباباجونی، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

حلما...آتیشه...برقه...بلا...

یه هوییی ....

1393/11/20 17:54
نویسنده : مامان جونی
304 بازدید
اشتراک گذاری

دلم نیومدواست ننویسم می ترسم یادم بره....

الان بابایی داشت شیرینی می خورد اومدی گفتی: بابایی یه گازبده.....تعجببغل

آقاهه داشت توی تی وی شعر ترکی می خوند اومدی گفتی: مامان آگا چی می گه؟؟؟؟؟؟بغلقه قهه

الانم که سطل لوگوتو برداشتی انداختی دستت داری راه می ری میگی سنگینه ...خدا...کمرم.... نمی تونم... مامان بگیرششش.....زیبابغل

مامان جاننن...... آخه سنت کمه واسه این حرفای قلمبه سلمبه..... چشمت نکنن یه وقت تواینقده خوشگل حرف می زنی.....بغلبغل اعتراف می کنم هروقت ازمهمونی میایم خونمون امکان نداره شب بتونی خوب بخوابی... دل درد می شی..... الانم من بهت خندیدم گفتی خنده نداره ساکت...عینکمحبت من باته بستنی سوتی واست سوت می زنم توداری می رقصیبغلخنده لوگوتو کوبیدی توسرم منم مثلا گریه کردم دادزدی گفتی :بابا بیا مامانو اذیت کردم...... بیا بلغش کن گگه نکنه....بغل

پسندها (1)

نظرات (0)