حلمانازی ماحلمانازی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
مامان جونیمامان جونی، تا این لحظه: 33 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
باباجونیباباجونی، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

حلما...آتیشه...برقه...بلا...

صبحانه یامیان وعده مقوی برای نی نی (2)

1393/9/16 18:57
نویسنده : مامان جونی
351 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که ازخواب باسرصدای دخترجون بیدارمیشم اولین چیزی که به ذهنم میاداینه که صبحونه چی بدم به بچم که هم مقوی باشه هم خوشمزه.......

آخه دخترباکلاس مامان اصلاوابدانون پنیر نون خامه یا کره عسل دوست نداره وخودموبکشمم نمی خوره...

چندروزپیش خودم یه چیزی اختراع کردم که طعم خوبی داشت وخیلی هم مقوی وآسون بود وباترفندحلما بیابستنی بخوریم حلماروبه خوردنش تشویق  کردم که خداروشکرطعمشوپسندیدو همشوخورد.....

گفتم بیام اینجابگم طرزتهیه شو شایدبدرد کسی بخوره.....

2تاخرمای رطب روشستم وپوست وهسته شوجداکردم وباپشت قاشق حسابی له کردم..... سه تادونه بیسکوییت مادررو بایه قاشق شیربه خرمااضافه کردم ویه گردوی کوبیده شده روریختم توشون یه سرقاشق کنجدم زدم وکلی هم زدم تا کامل باهم مخلوط شدن ویه 15دقیقه گذاشتم تویخچال تامزه ها باهم مخلوط شن.... بعدشم یه قاشق بستنی گذاشتم توش ودادم دست حلما واونم بااشتهاخورد.....

امتحان کنین خوشمزست........

پسندها (2)

نظرات (0)